- Paulina

           

About breaking dawn.

 2011-11-18    13:51:38   av:- Paulina
Lite om breaking dawn part1 som jag såg igår; den var värd att se och jag tyckte att det var den bästa delen av alla, vissa grejer var såklart dåliga och överdrivna som fick mig att skratta, sen så klarar jag inte av att se så mycket blod därför mådde jag lite illa efteråt haha. & varför tar Jacob alltid av sig tröjan när han ska förvandlas till en varulv? och varför leker Bella så jävla oskyldig hela tiden haha jag stör mig på henne och har alltid gjort det, hon är säkert snäll i verkligheten va vet jag men gillar inte hennes skådespeleri. Alla tycker säkert jag är dum i huvudet nu but that's what I think haha. Aja nog om det, jag tar en liten paus från bloggen så vi hörs efter helgen!






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?