- Paulina

           

About my trip tomorrow.

 2011-12-18    21:17:29   av:- Paulina

Som sagt så har jag en lång dag framför mig imorgon & det betyder att jag ska upp runt 9.00 & fixa mig inför resan och packa klart alla småsaker. Senare ska jag ta bussen till tågstationen och sätta mig på tåget till Göteborg, där ska jag leta efter bussen till flygplatsen Landvetter och vänta på flyget till London. Gör jag en stor sak av allt? haha det är bara för att jag hatar att flyga ensam! :( det är det värsta som finns, min största rädsla är döden däför varje gång jag flyger tänker jag på hemska saker som äter min hjärna. I London ska jag iallafall träffa min älskade pappa, faster och lillasyster som jag träffa två gånger om året, sorgligt men sant. Jag ska njuta så mycket jag kan av den tiden jag är där och jag är så glad att jag kommer kunna vara med dem till jul. Jag kommer ha jävligt tråkigt på väg dit, men kommer vara världens lyckligaste när jag är framme och äntligen kan berätta om allt som hänt under den tiden jag inte sett dem.

Sist jag var i London...

 

 

 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?