- Paulina

           

TGR.

 2011-11-25    22:28:01   av:- Paulina
Åhh vad jag misslyckas med min design, har suttit här i 2 timmar och krigat, men det blir aldrig som jag vill! Får fortsätta imorgon...

Det har öppnats en ny affär i Halmstad och jag kan redan säga att jag älskar den! Det finns allt möjligt där inne, liknande saker som på Lagerhouse men ännu mer och billigare, tex. iPhone skal för 30kr. Den heter Tiger / TGR. När jag väl gick in där så kunde jag inte komma ut & det var jävligt mycket folk där också, man kunde knappt röra sig. Finns inte denna affären i andra städer? eller är det Halmstad som är efter. Ni från H-stad som inte vet vart den ligger så finns den bakom MQ.

Snart ska jag sleepa och imorgon blir det storstädning! (om jag orkar ta tag i det).




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?