- Paulina

           

18.

 2011-12-11    22:28:20   av:- Paulina
Har haft en riktigt bra födelsedag, i fredags gjorde jag en fest och den blev faktiskt lyckad även om det blev lite galet på slutet, massa känslor och gråt, så är det när man druckit lite och börjar tänka på personer som borde vara bredvid mig på min födelsedag... haha lite skämmit att jag grät på mig egen födelsedag men jaja jag kan inte klaga det var riktigt kul och tack till alla som kom! ♥

I lördags åkte jag, ottilia, älskling & albert och fikade i stan, sen bowla vi. Haha det gick inte så bra för mig jag var skit arg haha jag är nog inte sån som gillar att förlora. Aja nog om det hoppas att ni har haft en riktigt bra helg! Känns så bra att vara 18 nu, många sa att det är ingen skillnad, men jag känner mig mer fri faktiskt, jag har fått lite mer kontroll över mig själv och mår bättre nu. Vi hörs!



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?