- Paulina

           

Christmas.

 2011-12-25    01:48:34   av:- Paulina

Har väntat så länge till jul och nu är det över, tiden går riktigt snabbt. Här i England firar de jul den 25:e så deras Christmas börjar idag.

Dagen började med att städa hela lägenheten och fixa mat inför kvällen. Presenterna började samlas under granen och jag kan lova att det var riktigt fullt med presenter, men det är ju inte det viktigaste jag kan bara säga att jag är nöjd med mina presenter och hoppas att alla andra är också nöjda. Vid 5 tiden började vi äta men innan det fick vi önska varandra massa grejer individuellt. Maten var god, har saknat polsk mat så mycket att jag käkade tills min mage sprängdes nästan. Senare fick barnen öppna presenterna, för min lilla Bianca är det första gången hon firar jul så hon var riktigt glad. Dagen slutade med massa skratt och prat, riktigt lyckad dag. Även om jag är glad på ett sätt så är jag ledsen inombords för jag vet att jag inte kunde njuta tillräckligt, på måndag åker jag och får inte se mina älskade på ett halvår. Att ha familj i tre olika länder krossar mitt hjärta ibland, speciellt min pappa som jag älskar mest av allt får jag träffa 2 gånger per år, men nog om det nu...

Jag hoppas att ni har haft en bra dag och ser annorlunda på livet, för det är det julen handlar om, att man är snäll mot alla och spenderar tid med sin familj eller dem man älskar och blir en bättre människa, man känner lugn och ro inombords. Det är dåligt att gå ut och supa och slåss just idag men jag kan ju inte döma människor men det är bara vad JAG tycker.

 

 dagga

- Vad fin bild Pau <3 hoppas du haft det jättekul! så söt din lillasyster är

 2011-12-26    16:15:07     URL: http://dKlaudia.devote.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?