- Paulina

           

Fargar haret.

 2011-12-22    21:37:32   av:- Paulina
Sitter med farg i haret hos min kara faster. Ska sova har idag, behover prata med henne lite. Har shoppat hela dagen, imorgon blir det shopping igen, 2 dagar racker anda inte for att shoppa i London. Imorgon far jag springa och kopa det sista for pa lordag ar det jul och pa sondag ar alla affarer stangda & pa mandag back to sweden! Jag vet det suger men sant ar livet, kanner inte att jag har njutit av att vara med min familj, bara massa stress. Men pa lordag galler det, vi ska prata och ata hela dagen! Lite trakigt inlagg utan bilder men har tyvarr inte tagit sa manga intressanta bilder haha. Vi hors bejbs ni far ha det bast!

Nar jag kommit hem lagger jag ut lite klipp fran Rihannas konsert.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?