- Paulina

           

Så störande!

 2011-12-13    21:44:52   av:- Paulina
Det är så störande att varje gång jag har gjort ''storstädning'' så blir det ändå skitigt dagen efter! Det ligger kläder överallt, massa saker på golvet, kaoooz! Och det är för att jag har sån stress på morgonen och kastar saker på golvet, så från och med nu ska jag lägga allt på plats och försöka städa lite varje dag. Det är så störande att se sitt rum helt stökigt men inte orka ta tag i att städa. Jaja nog om det...

Nästa måndag åker jag till min pappa därför hade jag och älskling våran egen ''jul'' idag haha. Vi köpte julmust och chips och kollade på en julfilm, skit mysigt :D. Snart ska jag kolla på film och dricka te, imorgon har jag sovmorgon, wehooo! får sova ut för en gångs skull.



En bild från min födelsedag, mergim, michella, jag & baby.
 Michella

aaaw så fina vi är haha :D

 2011-12-14    20:08:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?