- Paulina

           

Anniversary.

 2011-11-15    12:45:54   av:- Paulina
Jag skulle ju berätta om den speciella dagen, och nu är det så att jag och min pojk har 1 år idag. Det är kanske inte så speciellt för många som har varit tillsammans i flera år men för mig är det speciellt för det är mitt längsta förhållade, jag brukar tröttna på folk. Men nu har jag hittat någon som passar mig, som jag älskar oavsett vad. Vi har gått igenom hemska stunder, verkligen dåliga stunder, vi båda har sårat varandra men något håller oss tillsammans och det måste betyda något eller hur? Men de bra stunderna är mer minnesvärda.

Kärleken kan vara så stark så att det inte går att klippa bandet mellan två personer. Jag säger ju inte att vi kommer gifta oss, man vet aldrig vad som händer i framtiden, men jag kommer alltid komma ihåg honom som min största kärlek. Kommer komma ihåg alla bra minnen med honom och allt jag lärt mig under tiden vi varit tillsammans. Jag hoppas på fler fina minnen, men det får vi se i framtiden...



Jag älskar dig ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?