- Paulina

           

Bad fu*king day.

 2011-11-09    13:53:52   av:- Paulina
Aj, aj. Mår inte alls bra idag, har huvudvärk, ont i halsen & trött som satan. Mina tankar äter mig också, är stressad och orolig att jag inte fixar allt. Det är bara för mycket just nu. Även om jag försöker slappna av så lyckas jag inte för tankarna försvinner inte från mitt huvud, dom äter mig inuti! För att bli på bättre humör gick jag till stan och köpte två snygga skjortor och en byxklänning? vet inte vad det heter. Nu behöver jag vila lite för min hjärna fungerar inte som den ska, sen ska jag och en vän kolla på någon modevisning som är på Halmstads arena idag. Kram på er sålänge!







Förlåt för kvalitén på bilderna!
 EMMAS!

detsamma :D

snygga köp, allt bra?:D kram

 2011-11-09    16:35:45     URL: http://eemma.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?