- Paulina

           

Birthday gift.

 2011-11-20    21:21:16   av:- Paulina
Hej på er! har ni haft en bra helg? jag har varit med min pojk hela helgen, först hos mig sen åkte vi hem till honom. Fick en tidig födelsedags-present av han, en ''julkalender'' från BodyShop, visst blir man sugen på att öppna alla luckor och kolla vad som finns inuti? jag blir det iallafall! Tackar till min älskling! Det är faktiskt jätte bra tips för present eller julklapp. Men jag får vänta till december det är inte lång tid kvar, då får jag öppna första luckan hihi.

Nu ska jag gå och göra te, ta en snabb dusch och förberedda mig for sleeping. Godnatt vi hörs imorgon! ♥



 dagga

- men oh haha du får skriva vad du får i varje lucka!

 2011-11-21    12:05:02     URL: http://dKlaudia.devote.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?