- Paulina

           

Cinema time!

 2011-11-17    17:00:57   av:- Paulina
Nu: precis kommit hem och vilar i min säng framför tv:n & njuter av mitt kaffe, älskar kaffe!

Ikväll: Bio med min vän Nathalie. Ni vet säkert vilken film vi ska kolla på haha. Jag måste bara säga en sak... varför avgudar alla Twilight? enligt mig är det en vanlig film om ''förbjuden kärlek'' som alla vet hur den slutar. Jag ser inget spännande i en kille som är vampyr eller varg? för mig är det skrattretande. Jag säger inte att filmerna är skit dåliga, jag tycker dem är rätt bra men jag förstår inte att folk är så galna i dem :)

Aja, efter bion ska jag iallafall nana hos henne och imorgon har vi ngn idrottsdag, jobbigt men måste dit. Seeya peepz!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?