- Paulina

           

Don't expect people to be there for you.

 2011-11-08    15:52:35   av:- Paulina
Sne på livet just nu. Mår så jävla dåligt över allt som händer, jag börjar hata människor mer & mer. Alla tror att jag kan och vet allt, att jag kan hjälpa alla och klarar av alla situationer, att jag aldrig gör fel och att jag klarar mig på egen hand. Snälla jag är en människa jag gör massa misstag, men jag försöker lära mig. Klart att jag gillar hjälpa folk men när jag behöver hjälp så finns det nästan ingen som kan, det finns ingen som kommer och frågar om jag behöver hjälp. Det finns speciella personer som verkligen försöker och det älskar jag er för, men det finns också dom som står mig så nära men frågar aldrig hur jag mår och det är det som gör ont. Ibland önskar jag att jag kunde flytta och skita i alla så dom fattade hur mycket jag behövde deras hjälp men sen är det för sent. Jag menar inte alla nu, men finns vissa bland mina vänner och familj som bara tar men aldrig ger tillbaka. Men en dag kommer dom ångra sig, det kan jag lova.

Nu: Iväg till körskolan.

 dagga

- du kan prata med mig <3

 2011-11-08    16:50:54     URL: http://dKlaudia.devote.se
 Paulina

Dzieki dagga <3

 2011-11-08    20:00:45     URL: http://paulinadorota.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?