- Paulina

           

Fuck the war.

 2011-11-03    14:16:11   av:- Paulina
Jag har gått och tänkt på det så jävla länge... jag hatar krig. Haha det gör väl alla men jag stör mig så mycket på att några idioter styr ett land och skiter i folket, dom bryr sig bara om pengar och makt, asså tycker dom inte synd om folk och små barn som är oskyldiga och dör? Skiter dom i alla oskyldiga familjer som förlorar sina hem och får bo på gatan och dom sitter i sina hem och äter tills dom blir feta som grisar och njuter av sitt liv. Det värsta är att olika folkslag börjar hata varandra och skyller på varandra och smutskastar varandra, men det är ju politikerna som har fkn skapat allt & att folk hatar varandra! Jävla idioter. Jag menar ju inte att alla politiker är såna men dom flesta vill ju ha makt och pengar och dom som skapar krig för makt har ju fan inget liv hur fick dom ens styra ett land?! Alla vi styrs av någon ju, dom bestämmer hur vi ska leva och tänka även om ni inte tror på det så är det så. Ibland önskar jag att pengar inte fanns, se vad dom har gjort med människor, men jag fattar inte hur dum man kan vara och låta tusentals människor lida bara för att få pengar. Världen är ond det är därför så många önskar att dom var små igen för då fattar man ingenting, man bryr sig bara om sin familj och leksaker och fattar inte vad som händer runt omkring en. Jag vet inte vad jag ska skriva mer jag hade säkert kunna få ut mer ord men kan inte tänka mer just nu haha, jag är bara irriterad att någon kan styra över så många, alla människor är ju fan lika mycket värda ingen ska kunna bestämma över någon annan (bara föräldrarna). Det är klart att någon måste styra ett land så att det ska funka o så men på ett bra sätt och inte att folk ska lida! Jag menar hur svårt kan det vara att skapa fred och vara fkn snäll och nöja sig med det man har och dela med sig istället för att bara ta och ta, själviska människor. Jaja nog om det nu ska jag ut och ta en promenad med min hjärtis. Peace!

 marigona

grymt skrivet! :)

 2011-11-03    20:01:43     URL: http://goned.blogg.se/
 Paulina

Tacktack!

 2011-11-03    20:57:38     URL: http://paulinadorota.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?