- Paulina

           

Good day.

 2011-11-22    15:41:00   av:- Paulina
Har haft en bra dag, allt går som det ska. En riktigt slapp dag i skolan har vi haft, efteråt stack jag till körskolan och hade en körlektion, sen stannade jag där lite för att plugga lite teori. Senare ringde min älskling och sa att lokalen till min fest är fixad, äntligen! det var skit svårt att hitta en ledig lokal i Halmstad. + jag vill att denna dagen ska blir riktigt bra därför ville jag inte att ge upp hehe.

Nu väntar jag på käk sen ska jag till teorin som vanligt på tisdagar, så ett bra tips till er som vill ta körkort, tänk er för! för det krävs riktigt mycket jobb! ;) vi hörs.

 Vstkustbarnen

Veckans blogg ligger nu uppe kolla in och se om det blev du annars anmäl dig bara genom att kommentera inlägget :)

 2011-11-22    16:24:51     URL: http://vastkustbarnen.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html
 Julia

Hejsan, fin blogg du har! Nu är det så att tävlingen i bloggen håller på att gå mot sitt slut skulle vara jätte kul om fler kunde medverka. Hoppas att du kan vara en av dom! Om du själv inte vill vinna just det kan du ju medverka fast kanske lotta ut det på bloggen eller ge bort till någon som står dig nära ifall du skulle vinna vore jätte kul! För att komma till inlägget: http://julligullan.blogg.se/2011/november/tavling.html#comment ! Är det något annat som inte angår tävlingen ber jag dig komentera ett annat inlägg! Kram

 2011-11-22    16:45:39     URL: http://julligullan.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?