- Paulina

           

So tired of you.

 2011-11-09    21:57:28   av:- Paulina
Då är man hemma & känner sig trött och sjuk. Jag vet att jag har varit sur och bara klagat under dom senaste dagarna men det är därför jag har en blogg, för att skriva av mig eller hur ;). Det kommer bara mer och mer skit för varje timme, är så förbannad nu på allt! Nästa gång någon leker säger något sånt till mig kommer jag dampa sönder på personen, jag förstår mig inte på vissa människor som tror så starkt på sig själv att dom alltid har rätt eller tror att dom alltid har rätt rättare sagt. Men jag är också sur på mig själv att jag låter någon säga något sånt till mig, att jag bara håller all ilska inom mig och går iväg, det kan vara bra på ett sätt men efteråt ångrar jag mig oftast att jag inte gjorde något åt saken. Men karma är en bitch därför kan jag bara vänta och se hur människor som har lite fel på hjärnan får det dom förtjänar. Är så trött på att bo här hemma och i denna jävla staden, men jag vet att det finns en speciell person som väntar på mig & jag hoppas att jag kan åka dit om några år och stanna där föralltid.

Nu ska jag försöka lugna ner mig haha & vänta på min pojk som kommer krypa ner under täcker bredvid mig om en stund. Ni får ha en bra natt!

 EMMAS!

vilken stilig hund =D

allt bra? kram

 2011-11-09    22:22:25     URL: http://eemma.se
 nathalie

& den personen verkar göra allt för dig. Vi flyttar tillsammans till det underbara stället bebo :*

 2011-11-10    13:13:37     URL: http://nathie.myshowroom.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?