- Paulina

           

So you know me better.

 2011-11-04    22:54:52   av:- Paulina
Kom nyss hem och har lite tråkigt så jag tänkte svara på lite frågor så ni lär känna mig bätte hehe.

Vad heter du? Paulina
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Mkt nöjd med mitt namn ;)
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Karolina tror jag...
Vilket stjärntecken är du? Skytten
Vilken årgång är du? 93a
Vart bor du? Halmstad
Bott utomlands? Ja
Flyttat antal gånger? Väldigt många gånger!
Vart skulle du vilja bo? England eller Polen
Vilken skolklass? 2an
Vad vill du bli när du blir äldre? Vet inte än, vill resa mycket iallafall

UTSEENDE
Hur lång är du? ca. 165 cm
Hur mycket väger du? Runt 50kg
Hårfärg? Mörk brun
Ögonfärg? Blå-gröna
Mest nöjd med? Ögon tror jag
Minst nöjd med? Vet inte, näsa kanske haha?
Skostorlek? 38
Glasögon? Only när jag kör bil
Har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen & naveln, hade i näsan innan. Tatuering på foten.



FAVORITER
Filmer? Sin Nombre
Låtar? För många
Årstider? Sommar & vinter
Mat/dryck? Thai mat & vatten
Djur? Katt
Färg? Lila och svart
Tv-program? OC & Scrubs
Ämne i skolan? Religion och samhälle


Vad är du beroende av? Choklad haha!
Vilket land kommer du i från? Polen
Vilken sorts lypsyl använder du? Nivea, vafan är det för fråga?
Vad tror du på? Gud & att alla har en mening i livet
Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Katolik
Vad köpte du senast? Kattmat haha
Har du nåt husdjur? En hund, siberian husky och en katt.
Vad bor du i? Lägenhet

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?