- Paulina

           

The good ones go if you wait too long.

 2011-11-14    20:51:14   av:- Paulina
Hej mina sunshines! Jag är helt slut, håller på att somna & det är det jag ska göra efter att jag skrivit detta inlägget. Jag ska sova sååå gott. Idag va jag i affären där jag köpte min mobil och dem sa att Tele2 kommer funka på iPhone 4S den 20e så alla ni som undrar vet nu att ni måste vänta i 6 dagar till. Om det inte funkar lämnar jag in mobilen och ber om en annan :).

Inte gjort så mycket idag bara pluggat & pluggat, både till skolan och till körkortet. Imorgon är det en speciell dag för mig och en till person men det får ni reda på tomorrow!

(Om ni har märkt så har jag gjort lite ändringar i min blogg, jag är inte bra på sånt men hoppas att jag lyckas att skapa en fin blogg med tiden.)



Godnatt.
 Tele2

Hej Paulina,



Vi beklagar att du har problem med din telefon. Vi har uppmärksammat att ett antal kunder har upplevt problem med täckningen på sin iPhone 4S och detta är inte unikt för Tele2 som operatör. Vi jobbar tillsammans med Apple för att hitta en lösning på problemet.



I dagsläget kan vi inte garantera vilket datum problemet kommer att var löst. Du är välkommen att kontakta vår iPhone-support på 0772-25 25 25 så hjälper vi dig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

 2011-11-18    15:50:15
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?