- Paulina

           

Varning.

 2011-11-12    10:48:34   av:- Paulina
Köp inte iPhone4S med TELE2 abonnemang, det funkar inte! Jag köpte den för 2 dagar sen och trodde det var normalt att det inte funkar i början, hade ingen mottagning ibland och kunde inte skicka sms alls. Sen började jag läsa lite på forum vad folk skriver och exakt alla har samma problem, TELE2 säger tydligen att dom jobbar med problemet men vet inte när dom löser det, men varför säljer dom mobilerna då om det inte funkar! Jag måste betala för ingenting nu, jag hoppas att dom löser problemet snart annars tänker jag inte betala för nånting jag inte får. Så ja om ni ska köpa 4S ta det med en annan operatör för med TELE2 går det inte att skicka sms, ringa eller gå in på internet om man inte använder wi-fi, mottagningen försvinner så fort man vill göra något.



 Tele2

Hej Paulina,



Vi beklagar att du haft problem med din iPhone 4S. Vi har identifierat det här problemet du har med telefonen, det är inte unikt för Tele2 som operatör och vi jobbar tillsammans med Apple för att hitta en lösning på problemet. I en del fall har det hjälpt att återställa telefonen så detta kan vi råda dig till att testa. Du är välkommen att ringa in till vår iPhone-support på 0772-25 25 25 för att få hjälp med detta. Det går även bra att mejla mig om du har några frågor.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

 2011-11-17    15:21:14
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?