- Paulina

           

''You don't know how strong you are until being strong is the only thing you have.''

 2011-11-27    20:40:28   av:- Paulina
Denna texten stämmer perfekt men min situation nu. Man vet inte hur stark man är tills att vara stark är det enda man har. När någon som borde göra mig glad just nu inte finns här så finns det inte tid att tycka synd om sig själv, fan det finns folk som har det tusen gånger värre, jag har iallafall möjlighet att uppnå något. Nu gäller det att satsa allt och ta den vägen man vill, bara vara sig själv och skita i vad alla andra har att säga om mig. Vissa kanske tänker ''uppskatta att du har din familj'', men min riktiga familj är långt bort från mig, de som bryr sig kan inte vara bredvid mig. De som jag bor med bryr sig inte ett piss om vad som händer i mitt liv, eller visar inte det iallafall, de lever sitt eget liv i sin egna lilla värld och jag lever mitt liv. Nu gäller det att vara stark och visa vad man kan, nu är jag på botten så det gäller att komma upp igen och kanske falla ner igen, men man ska kämpa tills man är på toppen. Någon dag kommer jag få belöning för allt jag gått igenom, karma baby ;)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?