- Paulina

           

-

 2011-10-15    14:15:41   av:- Paulina
Anonym om Letat och Letat:
Sluta klaga på Sverige, var glad över att du bor i ett bra land urhuvudtaget. Ingen tvinga dig flytta hit!


Svar: För det första så var det inte jag som valde att flytta till Sverige jag är här bara för att få utbildning sen flytta härifrån. Jag ville aldrig flytta hit men ibland kan man inte bestämma vad man vill och inte vill jag är inte 18 än därför är det mina föräldrar som bestämmer vart jag ska bo osv. För det andra får jag fan tycka vafan jag vill OCH skriva vad jag vill i MIN blogg ;) Så chill out och nästa gång skriv ditt namn.



 Dagga

- helt rätt!

 2011-10-15    14:25:14     URL: http://dklaudias.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?