- Paulina

           

Back to dark.

 2011-10-27    21:52:19   av:- Paulina
Mörkhårig igen! mår bättre i denna färgen, men fan va jag ångrar att jag färgade mitt hår ljusare överhuvudtaget. Nu är det slitet som fan och jag måste klippa topparna hela tiden. Färgade mitt hår ljusare för några veckor sen för ville ha det ljusbrunt och testa något nytt och jag fick ju bleka det och det är SJÄLVKLART att håret slits av blekning, men så dum som jag är så sa jag skitsamma det blir inte slitet haha och nu är det slitet som fan så jag får klippa mig mer snart. & om jag vill färga håret ljusare igen då blir det inte på ett bra tag + att jag ska göra det hos frisören och inte själv!

Ps. Min bebi som färga mitt hår haha, tack! ♥



Light.



Dark.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?