- Paulina

           

Blind!

 2011-10-25    19:53:26   av:- Paulina
Då är man hemma efter en jobbig dag hehe. I skolan kom jag på att jag inte hade mina glasögon för lämnade dem hos beb så jag fick springa runt och leta folk på skolan som har samma synfel som jag och om jag får låna deras glasögon, pinsamt. Jag hade 2 körlektioner idag och utan glasögon kan jag inte köra, jag är blind vetni haha nej men utan dom hade jag inte fått köra och då hade mina lektioner försvunnit (& det kostar!) :D. Sen ringde jag min käära vän Ottilia och hon sa jag får låna hennes så jag skyndade mig hem till henne och emellan gick jag snabbt till tandläkaren var så jävla stressad när jag satt där. Men riktigt snällt av henne att jag fick låna iallafall, danke! Sen hade jag 2 stressiga körlektioner, körde inne i stan helt svettig var jag efteråt haha & på slutet av dagen hade jag 2 timmars teorilektion och nu är jag hemma och måste plugga inför matte provet som vi har imorgon så det blev ingen lugn dag today :)



Jag och mina homies på bilden (old pic)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?