- Paulina

           

Memory lives on forever.

 2011-10-21    18:40:35   av:- Paulina
Det har varit en svår period för mig dom senaste månaderna, behöver inte berätta detaljer men jag har iallafall förlorat mig själv lite. Har funderat mycket på framtiden och vart jag kommer hamna, vem jag kommer bli och vilka som kommer finnas kvar hos mig till slut. Jag oroar mig för många saker och har blivit svagare på grund av allt som hänt. Jag saknar min familj i Polen och London enormt mycket. Det är svårt att ha alla i 3 olika länder och undra varje dag om dom mår bra och vad dom gör. Men med tanke på allt jag upplevt och gått igenom så älskar jag mitt liv och ångrar inte något för jag har lärt mig så mycket av allt & jag hoppas att snart hittar jag tillbaka till mig själv och är stark som jag var förut, att jag inte oroar mig för framtiden och att alla bitar faller på plats. Jag har ändrats så mycket på så kort tid, blivit sviken och sårad, sårat andra och gjort massa misstag, men oavsett vad så är minnen det vi lever på, det är alla misstag som gjort oss till den vi är idag eftersom vi lär oss av misstagen.

''A moment lasts all of a second, but the memory lives on forever.''

 nathalie

Jag älskar dig min underbara, fina vän! Du e så stark och jag lovar att jag kommer vara med dig hela vägen & så mycket du vill <3 jag älskar dig!

 2011-10-22    14:23:41     URL: http://nathie.myshowroom.se
 Paulina

Tack hjärtat mitt!! <3

 2011-10-23    17:46:20     URL: http://paulinadorota.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?